X
تبلیغات
رایتل
+ سجاد سه‌شنبه 31 فروردین 1395 12:35

مقاوم سازی براساس FRP

این فایل شامل سه پاوروینت می باشد که یک پاور به صورت کامل در مورد مقاوم سازی FRP اتوضیح می دهدو دو فایل نمونه کار هم وجود داره

1)چکیده2)کامپوزیت چیست؟3)شکل های مختلف کامپوزیت FRP درمهندسی عمران4)سیستم های تقویت سازه ها با استفاده از کامپوزیت  هایFRP 5)قابلیت های بالقوه FRP درتقویت و ترمیم سازه ها6)مزایای استفاده از ورقه های FRP7)بررسی محدودیت های تقویت خمشی تیرهای بتن آرمه با FRP و ارائه ی راه کارهای پیشنهادی8)دال های طره ای  تقویت شده با FRP9)خلاصه و نتیجه گیری10)منابع

خرید و دانلود مقاوم سازی براساس FRP



   برچسب‌ها: مقاوم سازی، frp
   نظرات (0)
+ سجاد سه‌شنبه 31 فروردین 1395 12:31

دانلود مقاله آسم در کودکان

آسم انسداد  قابل برگشت راههای هوایی بزرگ و کوچک است که ناشی  از پاسخ  شدید  راههای  تنفسی  به  محرکهای  ایمونولوژیک  و

غیرایمونولوژیک می باشد . به عبارت دیگر آسم بیماری التهابی دستگاه تنفسی است که در طی آن لنفوسیتها و ائوزینوفیلها و نوتروفیلها

وارد ریه شده و مجاری هوایی را تحریک میکنند. کودکان آسمی  اولین حمله خود را  در 90-80 در صد  موارد  قبل ازسنین 5-4 سالگی

تجربه میکنند . ولی باید گفت که بیماری آسم ممکن است در  هر سنی  شروع شود هر چند که در اکثر موارد قبل از سن 25 سالگی ایجاد

میشود . در دوران کودکی پسران دو برابر دختران به حملات آسم دچار  میشوند ولی تا  سن 30 سالگی این نسبت یکسان میشود .  شد ت

بیماری با جنس ارتباطی ندارد .

آسم شایعترین بیماری مزمن در بچه ها و یکی از موارد مهم بستری آنان در اورژانس و بیمارستان است

واولین علت غیبت کودکان از مدرسه می باشد .

انواع آسم : *

بیماری آسم به در دسته تقسیم میشود : آسم آلرژیک و آسم غیر آلرژیک

شامل 12 صفحه فایل word قابل ویرایش



خرید و دانلود دانلود مقاله آسم در کودکان


+ سجاد سه‌شنبه 31 فروردین 1395 12:31

 کارآموزی دادگاه

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه147

بسمه تعالی

 

موضوع : کارشناسی پرونده شماره 83/3-22/ح دادگاه حقوقی بندر عباس

 

الف – خلاصه پرونده :

شرکت سهامی بیمه ایران در تاریخ 3/11/80 یک فقره بیمه نامه باربری به شماره 1380/16115/9999/19953/284/4 تحت شرایط A انستیتو بیمه گران لندن جهت حمل 3500 ست انجین موتور سیکلت به مبلغ -/000/384/278/4 ریال متعلق به شرکت تعاونی تولیدی سارا موتور از مبدا چین به مقصد قزوین از طریق بندرعباس صادر می نماید .

بر طبق مدارک موجود در پرونده امر مورد بیمه در تاریخ 23/12/80 به وسیله تریلرکش شماره 28147 از بندرعباس به مقصد قزوین حمل گردیده است . در تاریخ 26/12/80 به علت بی احتیاطی راننده و انحراف تریلرکش از جاده ، کانتینر حامل مورد بیمه از تریلر سقوط می نماید .

متعاقب اعلام خسارت مورخ 18/1/81 بیمه گذار ( بیش از 20 روز از تاریخ حادثه ) کارشناس شرکت سهامی بیمه ایران در تاریخ های 19 و 22/1/81 از مورد بیمه در محل کارخانه بیمه گذار ( جاده قزوین به بوئین زهرا ) بازدید می نماید و طبق توافق کارشناس بیمه ایران با بیمه گذار خسارت وارد به 700 دستگاه انجین موتورسیکلت به میزان 15 % تعیین می شود .

بر اساس گزارش کارشناسی اخیر الذکر ، شرکت سهامی بیمه ایران خسارت فوق را به مبلغ 520/351/128 ریال در وجه بیمه گذار پرداخت و سپس به موجب ماده (30) قانون بیمه ایران و اصل قائم مقامی مبلغ پرداختی فوق را از متصدی حمل ( شرکت تعاونی رانندگان ترابری تهران ) مطالبه می نماید .

با توجه به اینکه شرکت تعاونی رانندگان ترابری تهران مسئولیت خود در قبال صاحبان کالا را نزد شرکت سهامی بیمه آسیا بیمه نموده بود، موضوع توسط متصدی حمل به بیمه آسیا منعکس می شود . متعاقبا مکاتباتی بین شرکت سهامی بیمه ایران و شرکت سهامی بیمه اسیا درباره خسارت انجام می شود و به دلیل عدم پذیرش کل مبلغ خسارت توسط بیمه اسیا موضوع توسط شرکت سهامی بیمه ایران جهت اخذ خسارت از متصدی حمل به آن دادگاه محترم ارجاع می شود .

در نظریه مورخ 1/2/84 هیات سه نفره کارشناسان منتخب دادگاه ( آقایان شیرویی ، آتش برقی و غازیانی ) اعلام شده ، طبق استعلام از شرکت های تولید موتور سیکلت هزینه آزمایش و تعویض روغن هر دستگاه انجین موتور سیکلت معادل 000/35 ریال است . بنابراین با توجه به خسارت دیدن 700 دستگاه انجین موتور سیکلت ، خسارت وارده معادل 000/8500/24 ریال می گردد .

به دنبال اعتراض خواهان ( شرکت سهامی بیمه ایران ) به نظر هیات سه نفره کارشناسان دادگاه محترم امضاء کنندگان زیر را به عنوان اعضای هیات پنج نفره کارشناسان جهت انجام کارشناسی تعیین می نماید .

 

ب- نظر کارشناسی :

با عنایت به اینکه بر طبق مدارک موجود محموله مورد بحث در مبدا حمل بطور صحیح و سالم به متصعدی حمل ( خوانده ) تحویل شده و به علت بی احتیاطی راننده در مسیر حمل کانتینر حامل محموله از تریلر سقوط کرده و به محموله خسارت وارد شده است ، لذا طبق مواد 386 و 388 قانون تجارت متصدی حمل ( خوانده ) مسئول جبران خسارت است .

نظر به اینکه میزان خسارت انجین های مورد بیمه به تائید متصدی حمل نرسیده به هیچگونه تامین دلیل نیز انجام نشده است و شرکت سهامی بیمه ایران (خواهان ) فقط بر اساس گزارش کارشناس داخلی خود خسارت را به میزان 15 % براورد و تسویه نموده است ( مدارکی درباره چگونگی تعیین خسارت به میزان 15 % توسط خواهان ارایه نشده است ).

در زمان بررسی خسارت توسط هیات سه نفره کارشناسان دادگاه محموله خسارت دیده موجود نبوده لذا هیات سه نفره کارشناسان دادگاه با توجه به مطالعه پرونده تجارت خود و استعلام از شرکت های تولید موتور سیکلت هزینه آزمایش و تعویض روغن هر دستگاه انجین موتور سیکلت را معادل 000/35 ریال ( سی و پنج هزار ریال ) تعیین نموده اند که به نظر اینجانبان مقرون به صحت است .

با عنایت به مراتب فوق الذکر محاسبه خسارت 700 دستگاه انجین موتور سیکلت به شرح زیر می باشد ( تعداد انجین های خسارت دیده بر اساس محاسبه بیمه ایران نیز 700 دستگاه می باشد ):

ریال 000/500/24 = 000/35 * 700

 

بنابراین به نظر کارشناسی خوانده ( شرکت تعاونی رانندگان ترابری تهران ) می بایستی مبلغ بیست و چهار میلیون و پانصد هزار ریال در وجه خواهان ( شرکت سهامی بیمه ایران ) پرداخت نماید



خرید و دانلود  کارآموزی دادگاه


+ سجاد سه‌شنبه 31 فروردین 1395 12:31

سمینار کارشناسی ارشد مکانیک بررسی خودروهای گاز سوز و مقایسه آن با  بنزین سوز

این محصول در قالب پی دی اف و 136 صفحه می باشد.

این سمینار جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد مکانیک-تبدیل انرژی طراحی و تدوین گردیده است. و شامل کلیه موارد مورد نیاز سمینار ارشد این رشته می باشد. نمونه های مشابه این عنوان با قیمت بسیار بالایی در اینترنت به فروش می رسد.گروه تخصصی ما این سمینار را با قیمت ناچیز جهت استفاده دانشجویان عزیز در رابطه به منبع اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهند. حق مالکیت معنوی این اثر مربوط به نگارنده است. و فقط جهت استفاده از منابع اطلاعاتی و بالا بردن سطح علمی شما در این سایت قرار گرفته است.

چکیده:

کاهش ذخایر سوخت های فسیلی ، آلودگی محیط زیست، گرانی هزینه های این سوخت ها از تولید به مصرف باعث شده است که بشر به فکر سوخت های جایگزین باشد، که در نقاط مختلف جهان با توجه به دسترسی هر کشور به منابع مختلف متفاوت می باشد. به عنوان مثال در ایران با توجه به ذخایر عظیم گاز این سوخت بیشتر از سوخت های دیگر مورد توجه قرار گرفته است. گاز را می توان به سه صورت برای خودرو مورد استفاده قرار داد:

1- به صورت مایعLNG

2- به صورت جاذب ANG

3- به صورت گاز فشرده شده CNG

که راه سوم در ایران متداول است. این سمینار به 9 فصل تقسیم شده است که توضیح مختصری درباره هر فصل داده می شود.

فصل اول: آشنایی با گاز طبیعی و CNG و همچنین این سوخت با دیگر سوخت های مقایسه شده است.

فصل دوم: آشنایی با احتراق و موتورهای استوکیومتریک و اینکه به چه صورت می توان میزان آلایندگی را کاهش داد.

فصل سوم: طبقه بندی خودروهای گاز سوز و آشنایی با موتورهای OEM

فصل چهارم: آشنایی با اجزا و نحوه کار خودروهای دوگانه سوز

فصل پنجم: انواع مخازن و شیوه تست مخازن

فصل ششم: بررسی و مدل ساز خودرو بر اساس استاندارد ECE

فصل هفتم: آشنایی با مخازن متخلخل و ANG

فصل هشتم: در خوردوهای دوگانه سوز که سوخت بنزین توسط کاربراتور به موتور می رسد ،میکسر مناسبی باید طراحی شود که کاهش هوای ورودی به موتور را جبران کند که در این فصل توضیح داده شده است.

فصل نهم: تست خودروهای مختلف و نتایج آن ها در حالی که با گاز و بنزین کار می کنند.

مقدمه:

موتورهای احتراق داخلی گازسوز، مدت ها به عنوان موتورهای ثابت در کارخانه ها استفاده می شدند. امروزه استفاده از این موتورها در وسایل نقلیه مورد توجه قرار گرفته است. فراوانی گاز طبیعی کیفیت مطلوب و ارزان بودن آن از عوامل اصلی استفاده از آن در موتورهای احتراق داخلی می باشند. آلودگی کمتر گاز طبیعی نسبت به بنزین و گازوییل نیز در این امر موثر است. موتورهایی که هم اکنون با گاز طبیعی کار می کنند، تبدیل یافته موتورهای بنزینی یا دیزل هستند که از طراحی بهینه برای این سوخت فاصله دارند. با توسعه روزافزون صنعت خودرو سازی و افزایش تعداد خودروهای در حال تردد نیاز به سوختی بهتر و با آلودگی کمتر نسبت به دیگر سوخت های رایج، از بهترین انتخاب ها برای تامین انرژی در ایران می باشد. علاوه بر این، ذخایر گاز طبیعی در ایران به وفور یافت می شود و در مقایسه با دیگر سوخت ها از قیمت ارازان تری برخوردار است. سوخت گاز می تواند در هر دو نوع موتورهای احتراق تراکمی، که بر منبای سوخت دیزل می باشند واحتراق دیزل یا جرقه ای که روی خودروهای معمولی وجود دارد، برای استفاده از سوخت گاز طبیعی، طراحی نشده اند. بدون شک اصلی ترین موضوع مورد بحث در موتورهای احتراق داخلی، مساله احتراق می باشد. بیشتر مشخصات یک موتور درون سوز به احتراق درون سیلندر بستگی دارد. یک احتراق مناسب می تواند تمامی مشخصات یک موتور از قبیل راندمان، انتقال حرارت ، آلودگی و دیگر مسائل آن را تحت تاثیر قرار دهد.



خرید و دانلود سمینار کارشناسی ارشد مکانیک بررسی خودروهای گاز سوز و مقایسه آن با  بنزین سوز